Åh, flashbacks...

Herregud, amerikanska gladiatorerna har börjat igen! Jag har inte sett Gladiatorerna sen den sista svenska omgången gick 2003, och det var endast för att jag var cheerleader den säsongen. I Gladiatorerna alltså! Man får lite flashbacks från inspelningarna, det var verkligen jätteroligt! Sista dagen kramdes jag med Attila, den snyggingen, och han lyfte upp mig rätt i luften (jag bad om en kram om han lyfte upp mig som en avslutning). Gissa vem som myste i det ögonblicket, haha! Kan eventuellt ha hållit fast mig lite för länge, och lite för krampaktigt innan jag släppte taget, men vad gör det ;) Sen var det efterfest på ett hotell här i stan. Visserligen var jag nykter (jag var faktiskt bara 16 så vi yngre fick inte pyssla med sånt), men det kan ha varit så att en viss tv-profil dansade tills han/hon druttade omkull på dansgolvet! Men bara kanske... ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha jag kollade på det igår med :) haha



men usa ska alltid vara värst..

2008-09-12 @ 12:55:32
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0