And that's why I love you...

Pojkarna vann sca-cupen, grattis! Ja, jag pratar alltså hockey, börjar ju bli dags för den säsongen igen! Jag var taggad att gå på en match i helgen, speciellt derbyt mellan sundsvall-timrå idag, men jobbet kom ju ivägen. Gud, vad jag längtar efter E.On Arena och matcherna igen. Det var ju som mitt tredje hem förra hösten, haha! Har faktiskt funderat på ett säsongskort, men jag ångrade mig ganska snabbt när jag såg priserna. Jag vill ju ha dom lite dyrare platserna och då går kortet loss på minst 5250kr. Jag får mycket kläder för dom pengarna! Speciellt eftersom jag alltid går gratis ;) Skulle vara ett ståkort för 2000kr då, men jag vill sitta. Får så ont i ryggen annars! Hmm, väldigt spännande att läsa om. Ganska stor variation ibland här på bloggen, ena inlägget handlar om kläder och nästa om svettiga hockeymatcher, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0