Bortglömda...

Det börjar bli dyrt att inte hitta igen batteriladdaren. Alla bilder jag visar tar jag med mobilen och mmsar till bloggen. Kostar ju en del på en månad. Fattar inte vart jag har lagt den! Jag är allvarligt rädd för att öppna nästa mobilräkning. Min bror ställde ju in så att man jag ska få ett sms när jag har spenderat en viss summa, men det försvann tydligen också i telefonrymden sammtidigt som nummerpresentationen! Så ja, jag har ringt för betydligt mer än varnings-smset på 100kr. Dåligt.
Nåväl, nu till saken! Jag skrev ju att jag hade lite mer shoes att visa, så jag tänkte ladda upp det nu. Har blivit ganska lat med den publiseringen nu för tiden.
Röda träskor till framtiden. Ser en vision om 10 år när jag ska gå till brevlådan och hämta posten vid min villa, haha! Tror inte dom finns kvar om 10år faktiskt! Sen en par blåa partyskor. Mest bara för att jag inte hade den färgen innan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0