Det blir lite jobb idag...

Det blev lite jobb idag iaf. Nu klagar jag faktiskt inte, jag vill gärna fylla på mina timmar så mycket som det går. Dock är det bara tre timmar och tiderna 15-18, så det är en lite halvskum tid. Skönt ändå, jag fick sova tills jag vaknade och nu ska jag ta en riktig långdusch med hårinpackning och allt. Tänkte försöka hinna hämta ut mitt paket innan jobbet också. Hoppas den andra avin kommer idag så jag kan ta det samtidigt. Har beställt nya linser och en plattång eftersom min gick sönder. Jag väntar också på den där kjolen och klänningen som jag beställde för en månad sen (rosa kjol, randig klänning, har visat det innan) men det verkar inte vilja dyka upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0