Duktiga jag...

Full rulle hela dagen, och nu är det plötsligt kväll! Marie plockade upp mig vid halv två, sen mötte vi Sandra på stan. Vi gick direkt till Waynes där vi blev kvar ett tag innan vi strosade runt på stan. Det finns mycket gott där, mums! Iaf, Cissan på jobbet fick syn på mig så ryktet nådde Jessica. Jag fick inte gå hem utan att gå till henne, så när Sandra och Marie åkte vidare gick jag til jobbet istället. Jag prickade precis Jessicas lunch, så jag höll henne sällskap på Charm också. Bra med två fikaställen på samma dag, haha! Jag köpte faktiskt inget där, så illa var det inte! Som vanligt så blir man kvar på jobbet längre än man ska, så klockan var över sex när jag gick därifrån. Nu har jag spenderat kvällen med att diska, vattna blommor, sopa, röja undan och plåstra om mitt stackars finger. Känner mig väldigt duktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0