I love rock n roll...

Vi ska ha personalfest i oktober, tom fest med tema! Vill ni veta vad vi ska ha för tema då kanske? Rock n roll. Jag ska vara rockig. Ha ha ha ha. Jag har redan haft ångest i en vecka, men det ordnar sig nog. Jag är så lite rock som man någonsin kan bli, så jag har faktiskt haft riktig klädångest. Tycker inte om att ha på mig saker som jag inte trivs i offentligt! Kan ni ens föreställa mig i den stilen? Nu har jag iaf beställt en klänning som en liiiiten kompromiss. En jäkligt dyr kompromiss faktiskt. Ångestdyr. Den är väldigt jag, men den har faktiskt nitar på sig! Höhö, känner mig riktigt busig! Känner jag mig extra busig så kan jag alltid vända på den så den blir genomskinlig fram istället! Det skulle vara nått, haha! Usch!
Nu förstör jag överraskningen lite eftersom kära Mickis brukar titta in här, men du skvallrar inte, eller hur? ;) Sen får jag väl satsa på svart, röda läppar och rufsigt hår eller nått! Om allt går som planerat det vill säga. Jag hoppas att den inte är lika muskort som den ser ut på bilden...








Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hehe jag lovar att inte skvallra. Det där blir ju toppen att ha =) Själv har jag inte hittat nått än. Men ska ner på H&M i dag och testa ett par stuprörs jeans svarta "mama" byxor.

2008-09-15 @ 10:50:26
URL: http://milino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0