Ljuva ting...

Idag hade både jag och Jessica en riktig liten wow-upplevelse! Vi höll på att packa upp varor och helt plötsligt kom detta ljuva ting fram. Kan eventuellt vara en av säsongens snyggaste stövlar hos oss! Vi blev totalt nerkärade så vi tog snabbt en varsin 38:a och la undan till oss! Jag har ju lagt undan en Esprit-stövel i Birsta också, så nu har jag lite beslutsångest över den. Skit samma, den här ska jag iaf ha! Lite rolig med dragkedjan på utsidan, högt skaft och en superstadig klack i lagom höjd. Givetvis äkta skinn! Kostar 1195:- Hmm, jag tror faktiskt att jag har fler skor som jag inte har visat. Bland annat ett par mockastövlar och ett par träskor ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0