Måndag hela veckan...

Jag satt precis och bläddrade igenom min nya kalender. Räcknade lite helger för att se hur många irad jag jobbar, och kom fram till nio. Och det är bara sen augusti, sen var det alla helger innan som inte syns i kalendern. Jag tror faktiskt inte att jag har varit ledig en hel helg sen veckan efter Gatufesten, helt seriöst. Det borde bli ungefär 12 helger totalt eller nått sånt. Det är inte konstigt att jag knappt minns vad man gör på en helg, jag får ändå aldrig njuta av det, haha!
Show me the money, baby ;)

Kommentarer
Postat av: Annicka

Vart ska jag gå i sundsvall om jag ska köpa snygga jeans som inte kostar skjortan? Nåt tips vore bra tills jag kommer upp:-)

2008-09-14 @ 15:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0