Oh yeah, I'm a wild one...

Ikväll har jag varit riktigt wild and crazy. Jag gick på bio, bara sådär mitt på en måndag! Vi höll på att prata bio på jobbet, så jag och Jessica drog iväg när vi hade slutat jobba. Det blev barnhemmet som jag har velat se ett tag! Också en film på spanska, men nu visste jag att det gick bra ändå. Bäst av allt var att vi var helt själva i hela salongen! Inte en enda människa till, det har jag aldrig varit med om. Så ja, ett tips om ni ska roa er med annat i salongen är att gå på en skräckis/thriller innan sex på kvällen, haha! ;)
Seriöst, det var hur underbart som helst, fötterna åkte snabbt upp på sätet framför så man kunde gäsa medan man fyllde kakhålet med godis! Fast jessica var tvungen att gå på toa mitt i allt, så då vågade inte jag sitta kvar där i mörkret, stod i korridoren med öppen dörr och spanade på filmen, hahaha! Filmen var faktiskt helt okej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0