Platt som en pannkaka...

Det var inte dte lättaste att välja en ny plattång. Helst skulle jag gärva vilja testa dom innan, men det går ju inte. Hade iaf två stycken som jag valde emellan, en från Vidal sasson och en från Babyliss. Den första har jag faktiskt testat, och jag blev inte helt övertygad av den. Den är så lätt så jag tycker inte att man får nån tyngd när man ska platta håret. Sen har Sandra den, och hennes har tappat färgen plus att nånting skramlar innuti. Tror hon har bytt den en gång redan. Den ffrån babyliss är mer som den jag redan har, fast lite mindre. Det fick bli den. Är även en rosa bandet-produkt så det känns extra bra med lite välgörenhet :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Snygga ;)

2008-09-26 @ 18:17:56
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0