Ingen prutmån...

Jag har en till punkt till min kund-lista: Kunder som försöker pruta priserna! Hallå, det är ingen marknad i Thailand dom handlar på! Idag lät det såhär:


En kund kom och la upp en resväska på disken.

-Kan du göra nått åt priset på den här?

-Vad tänkte du på då? (jag trodde att den kanske var lite defekt eller nått)

-Tjaa... (säger inte så mycket)

-Bara allmänt sänka den?

-Jaa.

-Näe, det kan jag inte!

Han står kvar ett tag, lägger på ett tvekande attityd. Ungefär som att han tror att jag ska ändra mig. Jag är alltid stenhård, höhö ;)

-Okej, jag får väl ta den ändå...



Kommentarer
Postat av: Madde

haha jag skulle inte kunna pruta i en affär om inte själva varan var trasig eller så haha

2008-09-07 @ 20:15:37
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0