Skitdag...

Idag är det en riktig jäkla skitdag! Känns som hela dagen kommer gå i samma bana. Har man blivit på dåligt humör så är det svårt att komma ur det. Jag mår fortfarande inte bra, så det var inte vanlig morgonsnuva. Har mått lite illa så jag tog min lunch nu för att se om det går över. Spillde även ett glas vatten i knät, mycket trevligt! Som om det inte var kallt nog här på Nordpolen (butiken i Birsta är svinkall) redan, vilket jag också tänker klaga på. Och ja, till råga på allt så är det en såndär dag då jag helt enkelt är jätteful. Fula kläder, fult hår och fult huvud. Haha, den positiva energin strömmar verkligen...

Förresten, jag kommer inte blogga så mycket idag. Jag kommer vara fullt upptagen med att tycka synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: Madde

men usch då.. en krya på dig kram från mig :D

2008-09-19 @ 16:10:08
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0