Stress...

Jag säger det igen, förstår inte varför jag fortfarande bloggar, det är bara ett till stressmoment i vardagen. Jag blir jättestressad när jag inte hinner blogga. Allt jag gör, om nån säger nått, eller om det händer nått speciellt så känner jag att jag måste komma ihåg det till bloggen. Sen ska man helst ta bilder till allt också och hålla på att lägga in på datorn, ladda upp här m.m. Bilder kräver visserligen inte ni, men jag tycker personligen inte om en massa inlägg utan bilder så jag vill gärna ha det med!  Allt för att man inte vill göra dom som faktiskt läser besvikna, töntigt nog. Kanske borde lägga ner hela skiten... Fast nja, det är ju lite roligt också, så bloggen får nog överleva sin 2-årsdag. Kanske borde fira med nånting, tävling kanske? Hmm, ni skulle nog inte vara med att tävla iaf, era anonyma jäklar (jag säger det med kärlek) ;) Jag ser ju faktiskt att ni finns där! Förstår dock inte hur ni har hittat hit, för jag brukar inte skylta med min blogg. Gillar att ha den lite privat sådär...

Nu ska jag jobba, sen ska jag försöka brottas om datorn ikväll. Vi får väl se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Valeria

Hejsan!

Fin blogg du har! Läste på Olas hemsida att du arbetade med en skylt gällande Ola singeln...kan inte du ta bild och visa? Nyfiken

Ha det bäst!

Val

2008-09-30 @ 12:29:16
Postat av: Evelina

Your gonna loose! Mohahaha ;)

2008-09-30 @ 16:14:22
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Madde

ja så känner jag med, ibland har man dåligt samvete över att man inte hinner med vissa saker i bloggen men samtidigt bloggar man för sig själv hehe. läsarna är bara ett plus x)



tävling låter bra! ahah

2008-09-30 @ 18:54:12
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0