Vem är du...

Jag hatar när man möter folk som man inte vet om man borde känna till eller inte. När jag gick hem så mötte jag tre killar på andra sidan vägen. Det blir ju så att man tittar på det som finns så det var väl inte så konstigt att man mötte blickarna. Men sen höll ena kvar blicken och log innan han fick fram nån form av hej. Jag bara stirrade tillbaka och kände hur hjärnkontoret jobbade, kände jag dom där? Har vi hånglat på krogen när jag var 18? Haha, ni vet nog vad jag menar! Jag tycker det är jobbigt, jag vet inte hur jag ska bete mig. Eller så kan dom ha tittat för att jag såg ut som en fågelholk. Igentäppt näsa är ingen höjdare för flåset, så jag måste gå med öppen mun, haha!


Kommentarer
Postat av: Madde

hahahahahahha ja du, ja hatar sådanna situationer :O lixom.. hej hej minnet! inte svika nu, INTE SVIKA NU! haha.



ja soffan e juh roligare 8-) men ja hehe ibland får man fan ta tjuren i hornen haha. Ja var inte så svårt val för mig, fanns bara svarta, rosa kvar i stan så det blev rosa. svart syns inte så bra i min skalle ;) haha vad har ni för färger då? annars kostar dem bara 20 kr så man kan juh faktiskt köpa 2 haha ;)

2008-09-21 @ 00:39:31
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: marla

låter som ett försök till en flirt, tyckte nog bara att du va söt och ville vara trevlig. trevligt!

2008-09-21 @ 10:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0