Ge mig rosa...

Jag vet inte om ni minns min separationsångest från min rosa mobil med vita hawaii-blommor på. Det var ifjol när jag köpte min LG-mobil, jag var så van med min rosa så svart kändes väldigt tråkigt. Sen har jag kollat i ett år efter en fin, rosa mobil som kunde bli nästa köp, men det kom aldrig in nån. Sen känner ni till historien om min nya mobil som min bror lurade på mig. Eller okej, han gillar inte uttrycket "lurade", så vi säger "insisterade" på att jag skulle ha eftersom den var så bling-bling! Den hade precis kommit in till affären då också. Till saken, igår kom han in på jobbet och sa: gissa vilken mobil som ska komma in i rosa, haha! Då kom den där omblickarkundedöda fram igen. Så inte kul! Såhär var det med LGn också, jag fick veta att den fanns i rosa efteråt. Jag svarade med ett kämpat leende att om den gör det så ska jag personligen trampa sönder min mobil så jag kan byta ut den, hihi!
Jag överdriver faktiskt lite, det är inte hela världen, men har inte jag sagt att min mobil känns väldigt manlig innan? Jo det har jag! Den är säkert jättefin i rosa om den är cerise... Fast min är inte så pjåkig den heller, mycket stilren!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0