Badrumsinredning...

Inredning är väl kul? Jag tyckte tom att det var roligt att köpa en sopkorg till toaletten bara för att den är så fin. Med risk för att dte verkar som hela mitt hushåll består av rosa, så visar jag denna bild. Det är inte lika illa som det verkar, jag har faktiskt bara några få synliga saker som är rosa! Resten är mest bara krimskrams som ändå står i ett skåp nånstans. Jag ska iaf matcha mitt vita nykaklade badrum (haha, vet inte ens om man kan kalla det för badrum) med hyllan jag fick av Sandra på min födelsedag, min underbara tvålpump och den fina sopkorgen. Allt från Lagerhaus! Resten kommer att gå i vitt och grått, handdukar, duschdraperi m.m.
Fyndade även sex nya ramar på Hemtex för 20kr styck. Älskar feta, fina ramar! Nu är dom ganska små, men jag ska nog lyckas få in nån bild iaf. Har massor av underbara från Thailand som jag vill rama in!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0