Bangkok...

Först har vi utsikten från hotellet, Radisson som vi bodde på. Det var precis så lyxigt som man kan föreställa sig, och alldeles underbart. Taxichauffören sa wooow, ska ni bo här? Haha! Han tog tillfället i akt och blåste oss på pengar också, tyckte väl att eftersom vi var så rika så var det okej. Typiskt att vi missade ta bilder på det flashigaste stället vi bodde på. Det badrummet var helt amazing!
Vi besökte Ocean World undet en shoppingdag också. Det finns lite äckliga, och lite mindre äckliga bilder därifrån därnere. Jag har sett dom sjukaste fiskarna någonsin nu. Helt otroligt vad fula grejor det finns, haha!
Sista kvällen slog vi på stort och åkte till ett 60-våningshotell som var ännu lyxigare än vårt eget. Det finns en bar på taket där med dresscode och allt. Minns naturligtvis inte vad det hette! Där beställde vi dyra drinkar och njöt av utsikten en stund. Jag fick en känsla av att vara i New York när man såg alla skyskrapor i mörkret. Jag älskar utsikten av skyskrapor i mörker... Så vackert med alla lampor. Självklart fick man lite dödsångest på den höjden också!
Jaa, vi hann inte med så mycket mer i bangkok. Jag mådde ju dåligt så jag tappade verkligen många timmar där. Annars var det bättre på brännan på förmiddagen, shoppa på eftermiddagen, och Khao san road på kvällen som gällde! Alla utom Sandra testade även på ögonfransförlängning när vi var där. Behöver jag säga att jag saknar dom fransarna? Behövde inte använda mascara på över en månad efteråt! Det syns ganska väl på bilden när jag har drinken i handen om ni vill se det resultatet!
Den sista bilden är från planet hem när vi flög över molnen. Det var väldigt fint!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0