Hemmakväll is the shit...

Mmm, Ola på Så ska det låta igår. Mumma! Jag kan inte låta bli att vara smått förälskad i den mannen, haha! Sitter alltid med ett fånigt leende på läpparna när han syns i rutan. Han sjöng Guldet blev till sand så bra. Fick ett sms från min bror där han skrev att Ola ser ut som Frodo i sitt hår. Dumma bror! ;)
Idag så har jag iaf nyss kommit hem från jobbet. Hjälpte till att fixa lite potatisgratäng här hemma, så nu väntar jag på middagen. Det blir fläskfilé till, tror nästan att jag börjar dreglar bara av tanken! Sen blir det bara Robinson som vanligt. Jag känner mig väldigt städad sen jag kom hem från Thailand, har inte varit ut en enda gång. Har iaf planer dom två kommande lördagarna, så jag kanske kommer in i det igen. Dock jobbar jag nio helger i rad, så det är ganska bekvämt att hålla sig hemma också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0