Otippat par och fest ikväll...

Nånting som är lite otippat är väl ändå Katrin (tänker inte ens ge mig in på efternamnet) och Bingo? Bingo med en brunett utan bröstförstoring? Finn två fel! Hoppas det funkar bra för dom två den här gången då.
Iaf, igår var en sån där dag då jag glömde att jag har en blogg. Känner inte att jag har kommit in i det riktigt igen sen jag kom hem, kanske blir bättre sen. Nu ska jag strax börja jobba, och ikväll är det personalfest för Birstafolket. Temat sägs vara Sex and the City, men man vet ju aldrig hur många som kommer att ta det seriöst. Får se vad jag drar på mig till slut, men funderar på min svarta tyllklänning. Måste ju rasta den nån gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0