Nya saker...

Idag har jag beställt hem lite grejor till nya lägenheten. Blev en väldig gott och blandat-beställning. Jag har så svårt att föreställa mig hur det faktiskt kommer att se ut när det är klart, och det är så mycket mått som jag måste tänka på. Den är ju så liten. Jag längtar tills jag kan stå och bossa över renoveringen, haha! Nytt allt i köksavdelningen, kakel och klinkers på toaletten m.m. Det är en källarlägenhet, så den kan verkligen behövas rustas upp lite.
Det här blev det iaf. Jag ska inte inreda med grönt, rosigt tyg, så bli inte oroliga! Jag kommer att sätta upp utemöbler (snarare ett litet cafébord) utanför, så jag tänkte ha duken där. Älskar tyget, den känns väldigt "Leila bakar" och somrigt. Resten förstår ni nog vad man använder det till, haha! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0