Yesterday, Today...

Åkte hem till Sandra en liten stund igår. Vi köpte en varsin glass och gick på en långpromenad. Hamnade även i en parkbänk en stund och filosoferade. Sen gick vi hem och tittade på Söndagsparty en stund, innan jag åkte hem till mig.
Idag har det mest bara varit jobb, 10-19 som vanligt. Gick och fikade på Waynes med Jessica efter vi hade stängt, ingen av oss hade nått bättre för oss. Resten av kvällen har jag spenderat med all må illa och känna mig allmänt nere. Alla har vi våra dagar! Tror att jag mest bara känner mig lite ensam ibland, även fast det inte är så.
Näe, usch, nu ska jag sova och hoppas att illamåendet går över. Råkade se lite för mycket blod på hockeyn förut!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0