Cholia kan det här med tänger...

Naturligtvis har min locktång gått sönder nu. Förra månaden rök min relativt nya plattång, och nu alltså locktången. Problemet är att jag verkligen inte kan locka håret med plattång, som alla moderna människor gör, så jag blev lite ledsen på ögat. Som tur är ha jag rätt kvinna i närheten, Julia! Ojojoj, som hon kan locka hår med plattång, haha! Nu blev slutresultatet inte lika krulligt som på bilden eftersom jag alltid drar ut lockarna, och kammar igenom med fingrarna. Eftersom jag tyvärr inte kan stoppa ner en frisör i väskan, så får jag nog allt ta och köp mig en ny till veckan.





Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kan det där med magi ;)Om jag börjar locka ditt hår får du börja baka till mig :P

2009-08-18 @ 18:54:10
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0