Imorrn...

...ska jag fixa naglarna. Har precis tagit tag i Mount Everest så att jag inte måste börja med att diska när naglarna är fina. Visserligen har jag diskhandskar, men ändå.
Klämde tummen som tusan idag på jobbet, så verkligen framför mig hur jag skulle få blånagel. Det hade varit min typiska tur. Vänta i nästan två månader på en tid, sen dagen innan så förstör jag tumnageln så jag inte kan fixa den, haha! Det syns iaf inget nu, så jag tror att det gick bra, även om det gjorde så ont att jag började må illa.





Kommentarer
Postat av: Evelina

Hehe jo jag vet :P Det ser lite stökigt ut haha! Men ja sket i det ;)

2009-08-11 @ 10:20:29
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0