Mycket blöt dag...

Ja ni, gud så rolig jag var som önskade fint väder idag. Det spöregnade på oss i flera timmar, och regnade konstant medans vi var där. Jag offrade faktiskt frisyren för att titta på Timråpojkarna (alltså hockeylaget) när dom spelade bandy, jag blev ganska varm i kläderna för tillfället. Herr Anton är inte helt fy skam att vila ögonen på ;)
Hmm, vad gjorde jag mer... Bjöd tältgrannarna på fika, dom tyckte att jag ska börja sälja mina muffins, haha. Sen tittade jag på Mora Träsk, mina barndomsidoler. Det var grymt att sjunga till deras video som små! Har tom en idoltröja som jag vet att Sandra älskar ;)
Sen höll jag allmänt på att frysa röven av mig tills mormor kom och lämnade sin jacka. Het som chili var jag, tror att jag ska börja låna den lite oftare.






 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0