Bara stress hela tiden...

Har testat frisyrer i en evighet nu, jag kan inte!! Haha, jag suger på hår, utsläppt är min grej. Har för kvällen iaf kommit fram till att det blir en låg, lockad hästsvans efter ryggen. Lite lösa slingor framtill, och hår snurrat runt snodden så att den inte syns. Typiskt, jag som hatar att vara med på bilder med uppsatt hår. Känns bara som att det blir för mycket att ha allt hår nersläppt med min enorma puffklänning.
Jag är ganska van att vara lite overkill på krogen, men nu tycker jag faktiskt att det kommer att bli lite pinsamt. Jag ser ut som en kalaspuff. Nu ska jag duscha, BUSa, sen blir det sängen. Natti!


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: hehe ja du, jag kan knappt fatta det själv haha! Det kommer väl kanske sen när man sett ultrljudet och ser magen växa men inte nu direkt haha. Du får komma över och gosa med hon han vettja :D

2009-12-12 @ 11:33:24
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0