Birsta...

Jag har spenderat halv dagen i Birsta med Jessica idag. Skulle inte spendera pengar, men som vanligt blir det alla bäckar små... Köpte en varsin glimmis (reflexer) till mig och syster, magneter till min magnettavla (det är inte så populärt att ta jobbskyltarna) lunch, inslagningspapper till julklapparna m.m. Köpte faktiskt även rosa soppåsar som doftar rosor, haha!
Vi träffade Cissan på bussen som skulle jobba, så vi åt lunch med henne. Det var jäkligt längesen, jag är verkligen aldrig i Birsta. Max på IKEA och tillbaka.
Jag hittade en perfekt  julgran också, men den var lite för dyr. Finns ett annat alternativ också, men den är så stor att den kommer äta upp hela mitt hem. Dessa dilemman!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag köpte papper igår jag med så du behöver inte ta med ngt när du kommer :)

2009-12-01 @ 20:36:00
Postat av: Cissan

Det var trevligt att luncha med er, har så sällan tid till saker och ting.

2009-12-02 @ 14:59:39
URL: http://www.cissans-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0