Dagen...

Har mest gått åt till tvättstugan. Tvättmedlet tog slut när jag hade en maskin kvar, attans bananer. Nåja, fick iaf kläderna tvättade så det var väl huvudsaken. Jessica ringde under tiden och frågde om jag skulle med när hon skulle köpa dom sista julkpparna, så jag hängde på en sväng. Sen hämtade vi hennes karl, köpte pizza och åkte till mig och tittade på film. Public enemies blev det, med Johnny Depp. Inte riktigt min smak, men den var okej. Hallå, det var ju Johnny Depp liksom ;)


Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: Va kul att du hittade mig Magda :) hur är de med dig nuförtiden? de ska bli riktigt kul :)

2009-12-21 @ 19:24:21
URL: http://helenawanglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0