Inga fler svin...

Nu är det gjort. Vaccinet rusar nog omkring i min kropp just nu och leker hawaii. Sprutan kändes inte alls, faktumär att jag har nog aldrig tgit en spruta som kändes så lite. Jag har lite ångest för jobbiga biverkningar men håller tummarna att det ska gå bra. Dom som jag känner har bara blivit trötta på kvällen, men med tanke på att jag la mig halv fem imorse så har jag fixat den biverkningen själv, haha! Det var lite ångestframkallande att vara ute så länge innan en jobbdag, men det gick ju det med. Får se om jag orkar ladda upp nån bild sen.


Kommentarer
Postat av: Therese Engberg

oj halv fem var länge det ;) var det skoj då??

Och jag vill se kalas pufffen :D hahha!!! så lägg ut bilder nu.... Hur mår du av sprutan idag då???

2009-12-14 @ 09:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0