Pepparkakor...

Han gjorde stora, han gjorde små. Han gjorde några med socker på... Jag gjorde faktiskr bara stora grisar, som ska spritsas med glasyr och hängas upp. Mamma köpte även snö på burk idag som vi ska spraya på köksfönstren. Vi gjorde alltid det när vi var mindre, och det blir så himla mysigt. För övrigt så luktar jag fortfarande pepparkakor.
Efter bakningen så var vi på affärn och sen en asitiskt restaurang. Det gick ju fint förutom att servitören tappade en cola över min halsduk och slängde två glas på golvet. Sen beställde Anders biff och jag kyckling, men vi fick tvärtom. Haha, så kan det gå!
När jag satt där och åt min thaipaneng så spelades Kings of Leon - Sex on fire. Det var bara att blunda så var jag helt plötsligt på PhiPhi igen...






Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vill oxå va med på julmys :'(

2009-12-14 @ 22:21:38
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0