Tudeluuu...

Jag blir tokig på all snö. Jag följde med Sandra till en större affär efter jobbet som vi tog bussen till. När vi klev av så var den världens snövallar efter hela vägkanten, förutom på ett ställe där det var ett par fotsteg. Sandra fick gå först, och vipps så kravlar hon sig fram med snö till låren. Hahahaha, såg så jäkla roligt ut, min lilla kortis-Sandra ;)
Efter vi hade handlat, så följde jag med till henne (hon har ju flyttat to my hood nu) där vi har svullat pizza och glass framför tvn.
Nu ska jag fortsätta att ignorera röran här hemma (det råkade bli en liten förfest här i lördags) och kanske tänka på refrängen. Det var ett tag sen jag hann ligga i sängen och läsa nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0