Utegång...

Idag har vi strosat i butiker mest hela dagen. Gav upp stadens KAOS och åkte till Skärholmen istället. Jösses, hur fan står ni ut? När vi kom hem så lagade vi tacos, sen har vi sminkat oss en hel massa. Jag har sminkat Therese och Lina + mig själv, började fundera på om jag skulle få tid till mig själv, haha. Vi ska väl dra oss mot staden igen lite senare, blir antagligen Sturis, om vi inte hamnar på nått Söderhak. Jag hade så sjukt kul med pojkarna på Hell's Kitchen sist jag var här, så jag gör gärna om det ;) Och ni kan ju gissa hur sur jag är över att vi missade BSB officiella efterfest igår. Jag kikade runt imorse istället och såg då vart dom skulle vara. Damn it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0