Hos mamma...

Åkte till mamma idag eftersom jag är ledig, roligare än att vara ensam. Trodde dock att jag skulle bli träffad av blixten innan jag kom fran, h*lvete vad det blixtrade runt stan!
Passade på att ta med lite tvätt, så jag får det överstökat, annars hade jag varit tvungen att stanna hemma. Och ja, jag tvättar själv, innan nån tror att jag dumpar det på mamma ;)
Mellan maskinerna så har jag försökt att printa ut lite foton till mina ramar hemma. Jag har verkligen beslutsångest över vilka jag ska rama in, har så himla många bilder att välja på. Blir väl mest från Thailand antar jag. Jag vill att det ska synas vart man är (miljön), men jag vill samtidigt inte ha massa skit eller andra personer än objekten med i bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0