Hurtbulle (haha)...

Idag (läs: ikväll) var jag ute i regnet. På promenad! Mycket hurtigt måste jag säga, hade inte ens paraply. Dyngsur blev jag också, haha! Så länge som man inte ska göra nånting efter, eller träffa folk, så tycker jag att det är ganska mysigt med regn. Lite otäckt när det regnar rakt i ansiktet bara. Sen får jag härligt halvkrull i håret när det torkar.
Sen blev det en tripp till Coop för att småhandla lite. Har blivit smått besatt av att köpa bär till smoothies, även fast upphetsningen dog av lite när jag såg på the F word att en smoothie om dagen gör att man lägger på sin 6 kg på ett år. Bara av fruktsocker... Jag tror dock att mina extrakilon är byggd av Marabou ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0