Pain...

Min rygg är verkligen inte harmlös mot mig ibland, fan vad ont jag har nu! Har stått upp medans jag garnerade mina muffins, och det krävs inte mer än så. Muffinsarna är så j*vla goda! Dom i choklad iaf, har inte riktigt hunnit till dom med vit choklad. Får göra den frostingen när jag kommer hem från bion. Ska slänga ihop en tårta också. Gissar på att det blir en sen natt för jag måste hinna städa också. Och diska...

Pappa har även varit här och tapetserat mina garderober idag, dom blir verkligen superfina. Handtaget matchar dock väldigt illa till tapeten, men jag har dom som följde med så länge. Har precis köpt nya knoppar till bordet och bänken, och det kostar en del.
Tänkte inte visa några fler bilder innan allt är klart, det börjar närma sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0