Show me the money...

Skattepengarna trillar in på torsdag eller fredag. Underbart att jag är ledig båda dagarna, det betyder nämligen att jag får åka till IKEA och go wild and crazy! Vilket i sin tur borde betyda att jag kan flytta in i lägenheten snart :) Ska köpa dator, soffa, soffbord. Måste bestämma mig om den där tv-bänken också. Just ja, jag får inte glömma garderoberna!
Fast egentligen svider det att behöva sätta sprätt på pengarna, ifjol var det skattepengarna som betalade min Thailandsresa. Skulle gärna klicka till mig en sån biljett igen!

Kommentarer
Postat av: madde

sv: aha okej :)



mina skattepengar kom idag :D

2009-06-09 @ 17:53:08
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0