Deal...

Vi har fått en liten deal i Eccobutiken som går ut på att vi ska köpa skor där själva. Innan så har jag inte varit särskilt intresserad av dom, så jag har inte kollat in dom riktigt. Nu är det ju meningen att vi ska jobba i Eccoskor, så det blir till att köpa upp ett par. Man behöver faktiskt minst två par för att få omväxling för fötterna. Ni vet väl att man ska byta skor under dagen? Haha!
Det är en myt nu för tiden att Ecco bara har tantskor, det finns nämligen massor av fint! Tyvärr så finns inte allt i vår butik eftersom vi är så nya, men många kan ju handla i andra städer. Det är inte heller en myt att dom faktiskt är sköna. Jag tror att jag ska lägga vantarna på dessa par. Ballerinas använder jag året om, så det känns som en basinvestering. Sandalerna måste jag nog köpa för att ha nått luftigt att jobba i i sommar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0