Från det ena till det andra...

Goderafton mina vänner! Kvällen igår hos Marie & Jesper var väldigt trevlig. Marie hade bakat hur mycket gott som helst, så det var bara att börja äta. Deras släkt var också där, så det var ganska många samtidigt. Nu var det ingen som jag inte har träffat förut pga min lilla kärlekshistoria, men jag tror inte att dom kopplade vem jag var. Vuxna människor gör mig nervös ibland, haha! Jag vill vara så duktig, snäll och trevlig blabla, ni vet.
Jag åkte hem rätt tidigt på kvällen sen, för idag är det minst sagt en fullspäckad dag. Ville inte lida trött och bakis faktiskt. Hade loppisen som jag hjälpte mamma med ändå tills nyss när vi kom hem. Ska snart iväg igen och fira mormor som har fyllt år, och därifrån ska jag till bror min som fyller år idag. Full rulle!
Jag fyndade lite småsaker på loppisen också, slänger upp dom sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0