Haunted by the travelguide...

Helt plötsligt är alla väldigt måna om att det ska gå bra på Londonresan (kan ha nått med min avsaknad av lokalsinne att göra). Jag såg förra veckan att dom skulle dela ut en Londonguide med Aftonbladet i måndags, så jag sa till mamma att jag borde köpa den. När måndagen kom så skyndade sig mamma att ringa och säga att hon hade skaffat den till mig, så jag behövde inte det själv. Nån dag senare pratade jag med Sandra på telefonen, och hon säger att hon har tagit reda på en guide till mig eftersom jag ska till London. 
Förr ett par dagar sen fick jag mms av Jessica där hon skrev: titta vad jag hittade på hemköp!, tillsammans med en bild på guiden.
Idag säger min moster: Jag har en till guide till dig som jag fick med Aftonbladet!


Haha. Tack alla snälla som tänker på mig/oss, nu har vi fyra stycken likadana, plus två andra böcker! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0