Lite blandat...

Bara fyra dagar kvar på sultävlingen nu, och vi leder i Sverige. Känns så jäkla bra! Dock kan ju dom i Norge vara bättre än oss allihopa, dom har vi ingen koll på alls. Fy fan vad arg jag kommer bli om vi förlorar resan till Polen och Berlin till Norge, utan att ens få ett annat pris. Vinner man över alla andra i butiker i sitt land så förtjänar man ett tröstpris, haha! Jag känner mig lika mycket mini-Hitler som i gymnasiet med Guldtrofén! Jaja, time will tell ;)
För övrigt så har jag jobbat, växlat pengar till London och hållit mig uppdaterad om renoveringen idag. Lägenheten blir klar i slutet av veckan, så det är väl dags att fundera på en adressändring snart. Nu börjar det kännas lite pirrigt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0