Vad skulle jag säga nu då...

Det kändes som att jag hade mycket att skriva, men nu blev det bara blankt. Får se vad vi kan hitta på... Tävlingen på jobbet rullar på för fullt, blir nästan hysteriskt ibland, haha! Kom in en kille och började titta på lite sulor, Jessica ba, sälj, sälj, sälj! Säg att han luktar illa! Ungefär så kan det gå till ;)
Vi hade även en liten fight om vem som skulle jobba extra imorrn, haha! Så fort vi förstod vad det handlade om så sprang vi åt olika håll, för att hoppas att den andra blev frågad först. Dock fick vi göra upp det själva, och jag drog det kortaste strået. Damn you, Jessica K!!! ;) Nä då, hon jobbar så många dagar i rad sen, och jag har en ledig dag på torsdag så det kändes faktiskt mest rättvist.
Nu är jag så trött så jag skulle kunna däcka när som helst, kliva upp sex på morgonen är så inte min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0