Alla dessa dilemman...

Opss, råkade visst somna efter jobbet istället för att göra vettigare saker. Sen har jag spenderat kvällen med Edward, i den fjärde och sista boken. Just nu är det mycket som inte blir gjort, jag kan inte lägga ifrån mig böckerna, haha!
Nu ska jag ta boken till sängen, och sen sova. Kommer nog fundera ett tag på min senaste idé innan jag somnar. Har nämligen fått för mig att bli brunett igen. Åh jag vet inte hur jag ska göra. Jag tror att det kommer kännas jättekonstigt innan jag vänjer mig igen, och att jag kommer vantrivas. Sen kommer jag att älska det, sen kommer jag vilja ha ljust igen, haha! Jag har alltid haft svårt för drastiska förändringar som folk ska kommentera, speciellt om det blir fult. Fast innerst inne så vet jag nog att jag passar bäst i brunt, i nån varm chokladig ton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0