Hos mamma...

Jag är hemma hos mamsen nu. Skulle ha vaccinerat mig mot svinis idag, men eftersom vaccinet är slut och jag blev arg, så åkte jag hit och åt lussebullar istället. Mums ;)
Mamma håller på att gå igenom alla julsaker för övrigt. Än så länge har jag garagefyndat 2 ljusstakar, två glittriga, fina ljus, en utekrans och en ljusslinga. Vem behöver shoppa, liksom?
Till Anders har det låtit såhär: Anders, kan du fixa min sovrumslampa? Anders, kan du skjutsa ner mig till hobbyaffären imorrn? Anders, kan du hjälpa mig komma upp på vinden? Anders... Haha, ni fattar, stackars karl. Jag och mamma har tjatat ungefär varannan gång. Jag måste faktiskt köpa en sprayburk, för jag ska renovera min krans. Det var längesen jag pysslade, så det ska bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0