This is it...

Jag kollade äntligen på filmen igår. Inte på bio som jag egentligen ville, men datorn duger bra den med ;) Den var fylld med nyfilmat material till konserterna, alla favoritlåtar m.m. Synd bara att dom inte direkt intervjuar MJ, men det var ju inte meningen att det skulle bli det sista han gjorde. När man ser allt arbeta, alla människor som är helt i himlen över att få jobba med denna ikon, så blir jag så ledsen över att showen inte ens hann få premiär. Vilken jäkla show det skulle bli...






Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå!! jag saknar bild på vårt fantastiska kvalitetshalsband.. känner mig lite förnärmad ;( HAAHAAAHAAA ;P .. Jag har träningsverk i fnissmusklerna!!

2009-11-13 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0