<3...

Mammor är bäst. I lördags när dom hämtade så gav hon mig en fylld påse och sa; hittar du nått som du gillar? Då hade hon köpt en hel påse full med mitt favoritgodis. Marabou premium (som jag bara har pratat om en gång, men hon la det på minnet), Riesen, kexchoklad, Geisha m.m. Sen låg det två förpackningar med chokladbollar och arraksbollar. Ni vet dom klassiska vita, stora paketen? Då sa hon; jag kom inte ihåg vilken du gillar bäst så jag köpte båda!
Sen räckte hon mig en enorm bok; jag hoppas att du inte har läst den här! Då var det en bok från min absoluta favoritfarfattare, som jag alltid läste när jag var yngre. Dean R Koontz.
När vi kom hem så fick jag ett par strumpor eftersom hon vet att jag aldrig har några, och slängde även med ett par nya strumpbyxor.


Thanks mami!


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: hehe ja ola gör väl alltid saker på sitt sätt ;)



nej hon har inte fått något namn ännu men de tycker starkt magdalena eller moa iaf ;) hahaha.. och det tycker jag hon passar i hehe.



niiiiiice mammi haha

2009-10-13 @ 07:04:43
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0