Förbannad...

Ursäkta min frånvaro, jag har spenderat hela dagen förbannad över att tvättsugan var tagen av nån som inte har bokat tid. MAN SKA BOKA TID!!!!! Gud. Det värsta är att personen har tvättat en jäkla maskin på hela dagen, och den maskinen ligger fortfarande kvar. Det är nästan så att jag vill slänga ut tvätten på golvet, men det känns lite onödigt att bli osams med grannarna. Jag satte upp ett nytt schema istället och demostrerade hur det ska gå till, haha! Det värsta nu är att jag måste leva med min tvätt över hela golvet under helgen, jag vägrar att göra om allt igen.
Nu har jag nyss diskat klart och parkerat rumpan i soffan. Funderar på om jag får ta en cola eller ej, men mitt nya liv tillåter inte riktigt det... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0