The Reader...

Tittade på The Reader igår. Eller försökte som vanligt, jag råkade somna. Igen. Tror inte jag sov bort så mycket, men det kändes som en ganska viktig bit.
Jag är svindålig på att lyckas se hela filmer. Jag vet inte hur många filmer som jag har sett halva av, det är så lätt att halka in på annat. Speciellt om man dejtar, haha! Nu somnar jag alltid när jag ska titta ensam, jobbet sliter ut mig med alla långa dagar. Men det är ju nånting charmigt över att dregla på soffkudden på kvällarna.





Kommentarer
Postat av: Evelina

Jo jag tyckte att jag såg den på hm förra veckan så tänke att det nog va den. Kände på den och förstår att du fryser i den!



Det va då som begravningen för Adele hölls och jag grät en skvätt när Sookie satt och käkade av hennes sista paj :P

2009-10-05 @ 12:44:36
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0