Då var det söndag igen...

Jag känner mig verkligen frånvarande härifrån ibland, men jag är hemma hos mamma nu. Skulle äta med dom på Max, och mamma frågade om jag inte skulle åka med hem till dom inatt också. Varför inte, jag är ju inte så förtjust i att vara ensam!
Vi har precis fikat mina små kladdkakemuffins som jag slängde ihop igår, sjuuukt goda. Måste baka fler i veckan om jag hinner!

Haha, mamma sa precis: Vad kul att ha dig hemma!
Jag: Mamma, det var inte så längesen jag var här!
M: Jooo...
J: Nä, jag sov här förra söndagen!



När man bor hemma så håller man på att bli galen när man aldrig får vara själv. Samtidigt känns det som att man ska bli galen av att vara själv för den mesta av tiden också. Folk säger ändå att man vänjer sig, och att man aldrig vill åka hem till päronen och sova igen.
Jag är faktiskt inte så, jag tar gärna varje chans jag får att åka hem till mamma. Jag har en sjukt rolig och galen familj, så jag är hellre med dom än ensam. Kanske ska flytta hem igen? Haha nä, där går nog gränsen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0