En bra start på morgonen...

Eller hur var det egentligen? I fredags klev jag upp kl 7 och jobbade på min lediga dag. Igår klev jag upp kl 7 på min lediga dag för att följa med mamma till marknaden. Idag klev jag upp kl 7.45 fast jag började jobba 11.45 för att Anders skulle skjutsa hem mig samtidigt som mamma skulle bort. Jag var svintrött, sov med sminket igår, och hade nattens ruffs i håret. Vem skulle jag träffa i bilen, liksom?
Naturligtvis slutade bilen ladda när jag skulle åka hem, så bilen stannade efter vägen. Där stod jag och Anders på en infart utan en fungerande bil. Behöver jag säga att jag fick lite panik? Helt ofixad, klockan tickar tills butiken ska öppnas, två fulla väskor med packning, och bussar som bara går en gång i timmen. Jag ringe och väckte Jessica och tvingade henne att hämta mig, haha. Tur som attan att hon inte var ut igår och att hon hade Andreas bil hemma!


För mycket action för mig på en söndagsmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0