Hej...

Jag känner att jag inte har så mycket vettigt att säga den här tiden på dygnet, tänkte mest visa att jag lever. Jobbade till fyra idag med att bygga om butiken, vilket blev sex timmar totalt. Då jobbade jag och Jessica endast med bygget, inga kunder, vilket betyder att det tar tolv timmar att bygga om damavdelningen (för en person). Barn och herr fixade vi redan igår. Det ligger mycket slit bakom en butik ska ni veta. Utomstående tror mest bara att vi ska stå och ta betalt sju dagar i veckan.
Kvällen har jag spenderat med bakning, så just nu är jag grymt less på det. Det blev citronmuffins, jordgubbsmuffins, choklad, vitchoklad...




Nu ska jag sova, nattinatti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0