Inspiration...

Okej, det var inte den bästa filmen jag sett. Den var ganska fånig, faktiskt, men jag gillar titeln! Ligger i soffan nu och googlar efter lite inspiration, mest inredningsmässigt. Vet egentligen inte varför eftersom jag inte kan ha det så mycket annorlunda än nu. Får inte plats med överflödiga grejor heller. Jag är väldigt förtjust i barock/romantisk/modern/lite lantlig stil. Ganska tjejigt med andra ord! Det är ännu roligare när man får pilla lite med grejorna själv, jag har ju gjort om alla mina möbler hemma. Jag tror att jag behöver få utlopp för min kreativa sida, det spelar ingen roll om det gäller renovera möbler, pyssla eller dekorera muffins bara jag får dona med nåntning.
Nu ska jag packa ner min nybakade kladdkaka i frysen, sen börjar det dra ihop sig mot sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0